۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

اکنون زمان حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری است

اکنون زمان حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری است

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: مردم برای انتخابات دعوت شوند چرا که هم اکنون زمان حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز ضمن تبریک روز «جوان» اظهار کرد: جوانان امیدهای آینده کشور هستند و باید برای آنها برنامه داشته باشیم؛ بنابراین مسئولان باید برای جوانان برنامه داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری بر انتخابات تاکید کرده‌اند، اضافه کرد: مردم برای انتخابات دعوت شوند چرا که هم اکنون زمان حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطاب به کاندیداهای انتخاباتی گفت: از امکانات دولتی در صداوسیما برای تبلیغ خود استفاده کنید.

حجت الاسلام موسوی فرد عنوان کرد: اگر کارهای مسئولان اجرایی را که با همه سختی‌ها انجام می‌شود، نگوییم که این کارها انجام شده، خیانت به نظام است و در این زمینه حدود ۹۰۰ تا هزار تریبون نماز جمعه در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به انتقال آب از سد دز و کرخه در خوزستان در دو سال اخیر اظهار کرد: کرخه ۲۰ میلیارد آب ذخیره می‌کند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد و این دولت آب را منتقل نمی‌کرد اکثر شهرهای ما مشکل آب آشامیدنی داشتند.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به ضرورت نظارت در بازار برای جلوگیری از گران‌فروشی گفت: نظارت نیاز است و مردم می‌گویند باید آثار حضور مسئول را برای مقابله با گران‌فروشی و تخلف ببینیم.

وی با انتقاد از وجود نخاله‌های ساختمانی در شهر اهواز، عنوان کرد: چرا نخاله‌ها در شهر و حاشیه شهر خالی می‌شود؟ باید این مساله را حل کرد. تمام شرکت‌های پتروشیمی و صنایع هر کدام ۱۰ کامیون اجاره کنند و به شهرداری بدهند تا محلات را پاکسازی کنند.

کد خبر 6025943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha